Jak schudnąć z brzucha

Prawda jest taka, że ilu jest trenerów tyle jest planów treningowych i porad na osiągnięcie płaskiego brzucha. Kwestia dotyczy zarówno wykonywanych ćwiczeń, jak również częstotliwości ich wykonywania.

A więc jak schudnąć z brzucha?

Niektórzy twierdzą, że sukces można osiągnąć jedynie, gdy ćwiczenia wykonujemy systematycznie każdego dnia. Inni natomiast mówią, że treningi powinny być wykonywane około 4 razy w tygodniu lub też powinniśmy ćwiczyć schematem typu: 3 dni ćwiczeń, 1 dzień regeneracji i znowu 3 dni ćwiczeń. Nieistotne jednak, którą metodę wybierzemy trzeba przede wszystkim pamiętać, że liczy się jakość, a nie ilość. Lepiej wykonać mniej ćwiczeń, a zrobić to perfekcyjnie, niż wykonać więcej, ale niedokładnie. W czasie wykonywania ćwiczeń należy pamiętać o odpowiednim napięciu mięśni, a także o prawidłowym oddychaniu. Bez tych dwóch elementów można bardzo długo trudzić się nad osiągnięciem pożądanego efektu. Warto również, jeśli już podjęło się trud zrzucenia tkanki tłuszczowej, szybko się nie poddawać i nie zaprzepaszczać osiągniętych efektów. Łatwo jest się poddać jednak później bardzo trudno wrócić do tego co było wcześniej. Trzeba mieć także na uwadze, że to jaki prowadzimy tryb życia ma ogromny wpływ na nasz wygląd. Nie jest dobrym pomysłem stosowanie jakichkolwiek używek typu kawa czy papierosy. Dodatkowo nagminne niewysypianie się spowoduje ciągłe zmęczenie, a także zwiększenie apetytu. Jeśli nie prześpimy odpowiedniej ilości godzin jest wielce prawdopodobne, że w ciągu dnia będziemy przyjmować więcej kalorii niż tak naprawdę potrzebujemy, co odbije się później na naszym wyglądzie.